Sor ....
尋晚玩得太夜
so 冇寫日記
依家補寫番
------------------------------
尋晚我 10 點幾先上到去藍田公園 ( 同 fd )
跟著我諗住搵 Vicky 佢地個時
我見到 RUBY 佢地送 VICKY 走
SO 我就叫 RUBY 帶我上去搵個班男仔
佢話比我聽佢地玩緊 kiss 人
RUBY 仲話: 你一定要玩 a
咁 wo
我一上到去
倫同 MK 唔知做咩無 la la 圍著我
跟著又做左 D 野 LA
比我 a 爸 a 媽見到 -口- ..
我頂 .....
跟著 MK 就同我 SAY BYE la
跟著我就落去搵我 d fd
我地玩到 1點半先走 >3<
個時勁眼訓 .......
P.S 好彩我返到屋企佢地冇問我野咋
|