今日放左學去度球衣
原來個中碼都好細件
所以我都係要中碼 ar
我諗細碼仲細件 ar
so 我要中碼
------------------------------
度完之後就同 Coby 去 7-11 食野 & 飲野
之後我地 4 個去 9 龍灣運動場練排球
個 d 人超勁
張明 WAI & COBY & KRISTY 都唔夠個 D 人勁
個 D 人簡直係痴線 GA
救命 AR
勁辛苦 AR
死 LA !!