岩岩測完數學
我都唔知自己識唔識
好驚唔合格 a
Hope 合格
----------------------------
就黎英文 TEXT la
放左學 ,,,
去左電腦室
幫你地留言
同打呢篇日記 lo
依家唔係好鐘意打排球
可能個個人起度 la
So 唔係好想打
好憎佢 ( 女仔黎 ga )
大家想知係邊個
就起日記 or 黎 2E 問我 la ,,
或者 ,,,
問我密碼 la ,,
我係唔係應該嬲佢先
佢仲同 Coby 講叫我哄番佢
到左依家我都冇同佢講過任何野
* 想知問我拿日記密碼 la
thx !
留個 CM !!
|