尋日 text 完中文
有 d 唔識 a
3 題姐 >3<
Hope 唔會好低分 la
Hope 數學合格 la
===================
尋日 text ,,
我坐 MK 個位
做完就無聊
係 MK 張桌度寫左 " xx Love xx "
本來諗著聽日(即係今日) 擦番 ga
點知 ,,
我想去擦個時
MK 就番
比佢睇到我寫左 d 野係佢張桌度
佢就鬧我 a
到左 Lunch time 個小息
我叫 Vicky 同佢講 " 對唔住 "
佢同 Vicky 嗌左一陣
跟著 Vicky 同我講 : 你都冇嬲你
Vicky 話 : 咁你原唔原諒 Remy a ??
佢話 : 唔原諒
我就走左去
佢又話 : 我都冇嬲你,, 咁原諒你 a ??
我冇答佢
跟著就上中史堂 la
-----------------------------------
|