TrOuBlE Daily
ren2
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
ren2
暱稱: upset-ren
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...
«
‹
September 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
一點詞
•
2009-05-18
•
2009-05-16
•
How to become a happ...
•
2008-12-05
文章分類
•
全部
(14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2009 年 07 月 (1)
•
2009 年 05 月 (3)
•
2008 年 12 月 (1)
•
2008 年 10 月 (1)
•
2008 年 07 月 (8)
•
2009 年 07 月 (1)
•
2009 年 05 月 (3)
•
2008 年 12 月 (1)
•
2008 年 10 月 (1)
•
2008 年 07 月 (8)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
gLoRiaMak
Candy961205
suefan1224
AKB08
nancy_siuyan
suki1171
chengmimi
YAN_V
YinGYinG_C
hiu18
antoniotsang
kwan10343
顯示全部(15)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 31
今日人氣: 0
累積人氣: 822
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2008 年 7 月 4 日 星期五
2008-07-04
分類:
未分類
唉~~今日差唔多派曬卷了,但D成績就...(唔OK
)
放學後,我同家人和老鄭一起去打保齡球。起初唔錯但後來很差。
哈~不過我叫她請我和阿黎食甜筒XD
之後,她返家先,我們去接媽,兼送生日禮物比黎...
發表時間:2008-07-06 01:02 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 ren2 的日誌
)
hiu18
於 2008-07-07 02:36 PM 發表:
我同你一樣,今次我d成績都差左好多......
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
咪都是勁過我-_-
Posted at 2008-07-07 02:41 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 ren2 的日誌
]