|
|
2008 年 3 月 12 日 星期三
| 2008-03-12 |
分類: 未分類 |
開心快樂!
是人生中一大要素!
我要永遠把唔開心的東西忘記~
不要在為佢而哭!
開心要永久記住!!
沒有真正的朋友 ~
也沒有真正的壞人!!!
"死"也許是個方法!
|
| 發表時間:2008-03-12 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 12 日 星期三
| 都唔知自己開唔開心 ??? |
分類: 未分類 |
我個心好煩好亂 !
好想"die"
你有冇當過我係fd?
其實...我一直都當你係fd嫁!!
可能阿21號講得對la !
這世上我有真真正正的FD ???
我不想在這樣 la ~
想 die~die~die~
|
| 發表時間:2008-03-12 08:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 52 | »
|