|
|
2008 年 2 月 2 日 星期六
| 2008-02-02 |
分類: 未分類 |
琴日係家長日!
好happy~
因為成績滿意!
但......
總有一次測驗 and 考試....
我好緊張...
入唔到頭10名~
入唔到2B班...
|
| 發表時間:2008-02-02 01:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 26 日 星期六
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 52 | »
|