|
|
2008 年 8 月 28 日 星期四
番黎囉...  |
分類: 未分類 |
KeKe...琴日6點幾番到香港!!!
係大陸Play左成個星期...好Happy
因為都好耐冇番個大陸...
唉---D暑假作業總有中文尾做曬...
英..數就做曬la~

|
| 發表時間:2008-08-28 02:10 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 19 日 星期二
| 哈..哈 |
分類: 未分類 |
聽日下午返大陸...好Happy呀!!!
好耐無返過大陸la~
今次會返一個星期嫁...
所以大家有咩請講低..我會復返你嫁!!!

|
| 發表時間:2008-08-19 10:01 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 52 | »
|