|
|
2008 年 8 月 14 日 星期四
好開心Day  |
分類: 未分類 |
今日我9點幾起左身...
之後等到10點睇奧運~好好睇!!!
11點幾就去左食野...食完之後就同玲玲去粉嶺中心...
去到就買左杯沙冰飲..之後去左冒險樂園Play..very happy!!!
Play完之後就去左MY home 整蛋糕...(依加總焗緊)
希望好食la...

|
| 發表時間:2008-08-14 05:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 12 日 星期二
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 52 | »
|