唉,.. 不知不覺都5年啦;
5年黎..同你地經過過唔小風風雨雨; 有開心.有搞笑.有傷心.
但3日既上課後.. 就會冇依d機會;
平時既好朋友..好快就會小見; 佢地正識上課就得番3日.. 3日入面..希望可以同你地盡情咁玩落去;!
遲d大家就會各自做自己既野..
我真係好想大家會記住大家;! 係永遠永遠!!!
因為我真係好掛住你地;! 你地我最好既朋友!. 希望你地都唔好忘記我.. 唔打啦..忍唔住了.. 謝睇!