考試.........西史,GEOG同PTH
西史OK=]
GEOG難到PK=]
PTH易到PK=]
考完去左iONE.........
發現左我完全節制唔到自己甘,好似一有少少$就要洗左佢=[
點算呀~~~~~~
又發現我呢世人同個雯都ok有關係的=]
小學雯,中學也雯;]
我相信呀dEE你既資比我高好多,
但係你唔好輕言放棄喔!起馬都讀到中5先啦-[]-"
不過如果你決定左既話....我都會支持你的;]
留下友情的cm吧=]