K!Tの未來小屋
ric_kit
暱稱: i am小肥v__v!
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-22
好懶-3-''
只想說句對唔住
無聊嗎............?
冇主題....
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 132
今日人氣: 1
累積人氣: 892
2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


希望吧.................... 愉快 分類: 未分類

考試.........西史,GEOG同PTH

西史OK=]

GEOG難到PK=]

PTH易到PK=]

考完去左iONE.........

發現左我完全節制唔到自己甘,好似一有少少$就要洗左佢=[

點算呀~~~~~~

又發現我呢世人同個雯都ok有關係的=]

小學雯,中學也雯;]

 我相信呀dEE你既資比我高好多,

但係你唔好輕言放棄喔!起馬都讀到中5先啦-[]-"

不過如果你決定左既話....我都會支持你的;]

留下友情的cm吧=]






訪客留言 (返回 ric_kit 的日誌)


dEE=]] 於 2008-04-08 07:21 PM 發表:
你在勸我嗎._."?
都冇心機讀,有咩用呢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然=]
如果你真係甘諗既話.....
甘你就闖一闖吧;]
闖一番夢想出來吧+﹏=
Posted at 2008-04-08 07:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]