沒有甜品的第一天;]
上左堂=冇上過堂-3-
依定唔記得左上過咩堂orz
唉....算吧!
上左bio堂!記得了xdd"
點解我會記得?
因為.....呵呵~.~
係呢一堂,我地一齊搞掂左sokai果組條魚.....
肥冼好撚狼-3-拎住盒魚係甘搖orz
跟住同梁少一齊擺d面油紙落去浸一浸=]
sokai果組唔好怪我地,要怪就怪sokai太柒了
同佢一組冇運的!
魚仔你地安息啦-3-
下世要帶眼識人呀x]]"
放左學,個死人春頭無啦啦走左去3e
搞到個on9陳麗寶叫我地做乜春壁報
我屌!!!!!!!!!!!!!!!
做到5點幾,去左apm
買野-3-
買左個細細杯
可愛到爆呀!
等到佢地了-3-去左food court坐陣
宜問:我同dee邊個白d呀?
春頭問:我同佢邊個黑d呀?
wow~~
春頭你講得好!果然係好兄弟xdd"講晒我想講d野出黎-3-
真的能接受你嗎?
星期六
人在你家下面等你,
心在等你的回覆;]
|