K!Tの未來小屋
ric_kit
暱稱: i am小肥v__v!
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-22
好懶-3-''
只想說句對唔住
無聊嗎............?
冇主題....
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 132
今日人氣: 1
累積人氣: 897
2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


無聊嗎............? 分類: 未分類

沒有甜品的第一天;]

上左堂=冇上過堂-3-
依定唔記得左上過咩堂orz
唉....算吧!

上左bio堂!記得了xdd"
點解我會記得?
因為.....呵呵~.~
係呢一堂,我地一齊搞掂左sokai果組條魚.....
肥冼好撚狼-3-拎住盒魚係甘搖orz
跟住同梁少一齊擺d面油紙落去浸一浸=]
sokai果組唔好怪我地,要怪就怪sokai太柒了
同佢一組冇運的!
魚仔你地安息啦-3-
下世要帶眼識人呀x]]"

放左學,個死人春頭無啦啦走左去3e
搞到個on9陳麗寶叫我地做乜春壁報
我屌!!!!!!!!!!!!!!!
做到5點幾,去左apm
買野-3-
買左個細細杯
可愛到爆呀!

等到佢地了-3-去左food court坐陣
宜問:我同dee邊個白d呀?
春頭問:我同佢邊個黑d呀?
wow~~
春頭你講得好!果然係好兄弟xdd"講晒我想講d野出黎-3-

真的能接受你嗎?
星期六
人在你家下面等你,
心在等你的回覆;]






訪客留言 (返回 ric_kit 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]