K!Tの未來小屋
ric_kit
暱稱: i am小肥v__v!
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-22
好懶-3-''
只想說句對唔住
無聊嗎............?
冇主題....
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 132
今日人氣: 0
累積人氣: 896
2008 年 4 月 8 日  星期二   晴天


不怎樣的一天....... 驚訝 分類: 未分類

派卷了.....唔想讀了

maths 26/50    epa 49/100

好辛苦呀~.~

我依家成日係度諗......

到底我依家讀書為既...係咩呢?

為左未來養父母?為左社會!?

今日lunch聽完梁少講野之後,

愈黎愈想打下工=]   自給自足,多好;]

放學梁少去左飛髮,冇陪佢去= =去左呀君屋企*v*

玩左一陣又返屋企了= =

 不想放棄的我還得放棄......

感到前路茫茫了.........空虛的感覺又出現了=[

我,,,,,,,,,變壞了






訪客留言 (返回 ric_kit 的日誌)


kinP... 於 2008-04-09 04:25 PM 發表:
你鐘意na,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯!
THZ=]
Posted at 2008-04-10 10:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀奶 於 2008-04-09 12:00 AM 發表:
吾好常日以為從打工一定好過宜家ge讀書啦 !
靚仔杰 - -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知既,但係人一定會長大嫁
要經歷一D辛苦先可以生存
打工好比讀書.....i think=]
Posted at 2008-04-10 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]