K!Tの未來小屋
ric_kit
暱稱: i am小肥v__v!
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-22
好懶-3-''
只想說句對唔住
無聊嗎............?
冇主題....
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 132
今日人氣: 0
累積人氣: 901
2008 年 4 月 12 日  星期六   陰天


愛上美國---愛上自由=] 愉快 分類: 未分類

朝早9點起床,跟住去左行山-v-"

行下行下,發覺自己行得好左了,行樓梯冇喘氣.呵呵=]

一路行一路影相;]

<------令令的花=]

行完落左山食野,返到屋企上下網又夠鐘補習了-____-"

呀sir講粗口orz.......

補完同dee,宜姐sms=]

哈哈,開心ing

睇戲-v-'我冇得睇-0-"

搞錯呀.......同人唔同命,,,,,不開心了-3-"

愛上留cm了-3-

等霖仔幫我整xg,嘻=]

諗唔到有乜野寫了-3-"

我是隻沒有腳的雀仔,,,,,,,但是.......我被困了///////困在一個叫老媽子的人既手上/[]\"

我愛自由,,,,,但是.....我能嗎!?

愛上這面鏡=]






訪客留言 (返回 ric_kit 的日誌)


dEE=]] 於 2008-04-13 02:39 AM 發表:
無腳既肥仔就有你份=3=V
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

膠夠了,dee-3-*
膠少陣ok!?
Posted at 2008-04-13 09:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]