朝早9點起床,跟住去左行山-v-"
行下行下,發覺自己行得好左了,行樓梯冇喘氣.呵呵=]
一路行一路影相;]
 <------令令的花=]
行完落左山食野,返到屋企上下網又夠鐘補習了-____-"
呀sir講粗口orz.......
補完同dee,宜姐sms=]
哈哈,開心ing
睇戲-v-'我冇得睇-0-"
搞錯呀.......同人唔同命,,,,,不開心了-3-"
愛上留cm了-3-
等霖仔幫我整xg,嘻=]
諗唔到有乜野寫了-3-"
我是隻沒有腳的雀仔,,,,,,,但是.......我被困了///////困在一個叫老媽子的人既手上/[]\"
我愛自由,,,,,但是.....我能嗎!?
 愛上這面鏡=]
|