日日都係甘,人生冇晒樂趣了=﹏=
上堂d野冇野講= =
放學,同dee,銓,春頭上左去睇打波 仲諗住睇下春頭打波既樣tim- - 點知....冇佢份,超!
睇睇下人地打波, 見到宜同非洲雞, 跟住去左買甜品再去apm行左一行=]
睇左d野,又令=]又貴orz 真係睇得唔買得-3-
行左一陣又返左屋企= = 等待聽日劈劈劈=] 呵呵~.~