星期日,諗住出去,點知尋日果個黑色暴雨 搞到呀媽唔比出-3-" 我頂!甘都唔比,玩呀,on99食賓周
呀爸過左大海,冇人理呀媽 所以佢成日係度發癲,食屎,okay?
中午,成日係屋企,heahea,睇師兄撞鬼 蠻好笑的-v-*
夜晚,閂埋房門睇返d膠戲 呵呵~都幾好笑呀-3-"
呀媽成晚叫我溫書 算點先?唔撚讀咪唔撚讀lo,點撚樣姐? 仲煩撚過煩西聰,我屌!!!
你唯一好既,就係比我轉校,其他既,唔該食屎 講完,88