| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 6 日 星期五  |

| 唉 咁又一年.. |
分類: 未分類 |
|
唉....
咁又一年
百感交集←好好既形容詞..
我仲好記得07年暑假番黎個時做過D咩講過D咩
上年補課鄺遠遠教英文
梁SIR教MATHS
補課既第3日仲同有聊佢地打波TIM~~
補課最尾個日仲同梁SIR傾左成半個中計
叫我比心機讀書..
跟住到學期初
同豬係網球場估邊個係班主任
由陳美芝到黃水茵
點知係翁SIR-.-
個時佢搵左我做班長
咁就做左一年~~
仲話我有責任心
但係我就帶住F1 HEHE HAHA咁上F2
個時真係O曬=.=
四社迎新余柴做社長
跟住到9月初梁SIR有D事要走
超唔捨得佢
係佢一手一腳係籃球隊睇住我大..
唉..
唔知而家佢點呢..
祝佢生活愉快 身體健康LA..
跟住最唔開心既野黎到
統測對卷比MISS捉到改卷
大過一大過~
陸運會參加左400 800 跳遠
全部緊頸4..
到HIST一年轉3次老師!!
跟住到學界
由小組包尾到我籃底唔入
搞到出唔到線
借機會向各位兄弟say sorry..
到2月同佢拖手仔
到3月因為死心而散左
2-3月會考AND a level
好多師兄走左
雋庭,川,鋒,福(好多好多....唔記得=.=)
某一日HE抄野抄到著火
比人扣左3分
到下學期統測
考145
MATHS 41
歷來最好一次
到而家最尾一日
真係有D唔捨得
唔捨得D兄弟
唔捨得2E既姊姊妹妹
唔捨得2E既𦭵𦭵「登」「登」
唔捨得翁SIR
唔捨得MISS YIP
唔捨得同梁國豪,耕SIR,陳子燊hehe haha既日子
好多好多唔捨得
MISS YIP真係好好人
成日比我地蝦
翁SIR真係好勁
比我地咁多個kings玩到得番半條人命
仲記得由07年暑假聽酷愛到而家櫻花樹下
由逼得太緊到而家既最後一秒鐘
由愛得太遲 重復犯錯聽到而家既年年有今日& 我們的彩虹
game入面既
由幻滅乂到牙甘
比人爆AC好多族人支持我
本身有念住放棄唔玩
不過比你地打動左
到而家玩下玩下都搵左幾千蚊
多謝你地~
最後真係真係要多謝好多兄弟
咁多兄弟(有小勿插..):
張健輝,有聊,豬,billy,簡,雞翼,梁狗,牛牛,誠哥,小白,羅子,黃駿,王迦俊,王中宏,廢柴,香腸,
波蘿,葉梓豪,梅家聰,灰熊,鄧梓秋,張迪安,江狗,何伯,何梓軒,榮哥,perfect,死高佬,齊哥,冼sir,
漢哥,OCEAN,刁,siu k,獵犬,柏尊 好多好多
阿SIR/MISS:
翁SIR,MISS YIP,MISS POON,梁國豪,耕SIR,英文補底MISS POON等等...
真係多謝你地
希望你地好好溫書
考到好成績!!!!!!
雖然我打到好似畢業咁
但係真係好唔捨得呢個永遠都咁熱鬧既2E~
|
| 發表時間:2008-06-06 07:37 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 56 | »
|