| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 22 日 星期四  |

| 砰招~~~~~~ |
分類: 未分類 |
|
尋晚3點幾起左身睇歐聯決賽
睇到5點3先再訓
C朗勁呀
曼聯捧杯
正!!!!!!點知番到去先知原來翁SIR都有睇到
番到去仲笑我有米仔=.=
今日返緊去個時撞到狗爺
但係返到去唔記得做樣偉大既野
就係葉番件3上去
最終比個wood mouth捉到
番到去
VA30分中印4張野
使人唔使本=.=
好彩都印左3張
星期3再印
MATHS
2πr同埋πr2
又過一堂
IS做LAB
割牛眼
割完牛牛成日好似唔舒服嗎咁
真搞GAG
IS堂2溝7
7又受2溝
所以比MISS捉左起身答野
7比我FAKE左
哈哈
做緊LAB個時總統同MISS POON嘈
「係我錯LOR」
跟住比MISS POON寸到零咀
再比37報寸比翁SIR知@@
跟住CP又上去寸寸寸
班主任節同35 5 33 9 19玩砰砰熗
豬腩避左我支火箭炮=.=
搞到我射到翁SIR
翁SIR話我地低能@@
再出左課室之後近距離槍我=.=
避都避唔切=.=
再見到翁SIR係一樓我同豬又用槍射佢
佢好似見到@@
放學去左MISS YIP個班補底
唔知聽日點呢=.=
補完底去左綵排
綵排又同豬係到玩炸雞
真係笑爆
最後比范仔報寸=.=
翁SIR又槍多我一次
唉!!!!!
不過呢樣野真係好好玩@@
大家記住留CM呀!!!!!!!!
|
| 發表時間:2008-05-22 09:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 56 | »
|