| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 16 日 星期五  |

| 開開心心 |
分類: 未分類 |
|
今日真係開開心心又一日
ENG做LISTENING
過左去張健輝道吹水
又搞何俊健又整梁狗
真開心
PTH HEAHEAHEAHEAHEAHEAHEA
CHIN
唉又欠交~~
全班得一個==
LS又教書間書做作業
唉 悶~~
MATHS問書唔識全班企起身
parallel我識架
比JIMMY搶左..
然後我做左條數
岩左就叫左有聊同簡簡坐低
好彩有聊都好有義氣
最尾都幫左我地坐
多謝有聊@@
最後豬唱校歌
最衰要SET場
如果唔係就聽到LA><
今日做左4場主球證
發覺左OCEAN係唔識吹雞既=.=
打交咁濟都唔吹
唉.....
|
| 發表時間:2008-05-16 10:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 56 | »
|