| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 1 日 星期四  |

| 砌砌砌車車 |
分類: 未分類 |
|
尋日買左架車車砌~.~
「NISMO R34 GT-R Z-tune」雙星1/24
車+油=218
但係!!!!
我係12.30比左錢
念住去搭車番歸既時候
有聊打左比我==
話去睇戲!!
真係...
然後念住返到去快快咁食野
點知又有CALL
話2點開場
真係..
(粗口一大炸)
所以就放左飛機''
有聊SOR呀
真係趕唔到
所以成日就係到砌砌砌
相會比大家睇
放心
零件:


開始噴油


開始手油底盤:
首先咩都無色
灰色一個

傳動軸AND飛輪(黑色個D自己油嫁!!!!)

裝上AND油傳動軸AND其他黑色

裝AND油左死氣候

油埋前輪既引擎@@

近鏡!

上曬4個碌

前面就係... 咩都無~.~

到內裝:
釱盤

入面黑色又係自己噴@@

裝上釱盤+門再油左藍色

直睇

痴左D網上去(自己剪嫁!!)

GTR著明既4眼燈

痴埋前防撞桿

+埋尾翼AND玻璃

頭燈

後面睇

2件野合埋

送多張@@

最後一張車底

希望大家中意LA~~
|
| 發表時間:2008-05-02 09:27 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 56 | »
|