| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 6 日 星期二  |

| ~悶悶的~ |
分類: 未分類 |
|
今日返到去
竟然無人無帶野
因為無野要帶=.=
所以今日翁SIR心情爆好@@
ENG
悶爆
GB佢講D PART我就做完曬A-D
然後就成堂去左釣書
小息先返
然後PTH
OK多人無交罰抄要罰企
然後CHIN
又係做埋個D(粗口)野
做左成堂
LS就萬眾唔期待==
因為個個都無做作業
搞到要抄成果園3次
哈哈
然後MATHS
講左 翁SIR心情超好
所以有講有笑
咁又2堂
然後放學補底
張迪安同江九去左捉旗
勁比我地玩踢爆@@
然後就番左HM
番到黎打機
然後頭先食飯個時
星期2檔案話同名同姓
又話咩男仔改女仔名
同埋D搞笑名
仲搵左D人做訪問
我第1時間念
點解唔搵梁狗同陳志耕@@
然後就做HM LA><
|
| 發表時間:2008-05-06 07:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 56 | »
|