| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 9 日 星期五  |

| ~倒數4日~ |
分類: 未分類 |
|
尋日HE考試
煮野煮到著火-.-
多得豬腩落左半樽油=.=
搞到我地比人扣左3分
然後都無咩野
最好玩就係放學個時
我 小白 小新哥 肥版邪流丸一齊玩打手版=.=
玩玩下BOBO都加入==
初頭小新哥哥勁輸=.=
無贏過
然後輸到喊(真)
之後到我勁比人打=.=
最記得比BOBO明明打一野比佢連打3野=.=
(粗口)=.=
跟住去左吹雞
然後就同B GRADE打左場FRIENDLY
3個助攻
然後就番歸
---------------------------------------------
今日就派禮物日LA
首先GEOG無番
無得聽爛GAG
中文
小組討論
無準備過
臨場發揮都比人勁讚=.=
然後PTH比誠哥掉野
然後報寸@@
跟住比人罰
哈哈
然後英文好戲在後頭
誠哥話MISS YIP狗呀
哈哈
LUNCH搞社際D野
煩~.~
MATHS 豆豆做25仔
指左勁多人出黎
好彩翁SIR今日心情好
如果唔係又耳膜受損=.=
死豬腩又玩9UP
係鬼我講=.=
你話你講個句都係MISS YIP講架LA=.=
你話我講個句顏福豆講架=.=
(粗口)
今日翁SIR勁派剪報=.=
正!
好彩我唔洗做
---------------------------------------
有聊聽日辛苦你
入面真係好焗
又唔可以分心
但係私人醒你
聽日可以帶PSP架!!
------------------------------------------
尋晚做做下LS PROJECT
突然秋話唔交...
我問佢做咩事
佢話唔見曬D野..
所以我就講比19知
19聽左之後好唔開心
佢真係未試過咁唔開心
我由F1識到佢而家
佢從來無係同學面前唔開心過
個次係我第1次見佢咁唔開心架..
你話LA
邊有可能D資料會無LALA唔見曬架
係有隻老鼠爬左入電腦拎走左??
定係D資料無LALA飛走左??
呢D大話3歲細佬仔都唔信LA
唔好話我開口中
你大考都唔溫書架LA
你自己蝕底
PS你係呢到回既野我一律唔會回
|
| 發表時間:2008-05-09 10:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 56 | »
|