| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 11 日 星期五  |

~唱K~  |
分類: 未分類 |
|
今日一大朝早起左身溫書
都係7.00起身=.=
然後溫左好多西史阿SIR既TIPS
然後就番左學LU~~
第1科PTH成功通過!!
後面個D汁分題全部過關 YA!!
好大機會第1次PTH合格@#@
然後勁溫IH
GEOG D TIPS洞庭湖D野叫我地上維基搵
點知我係YAHOO搵到同佢一模一樣既野
好彩無比佢點姐!!
之後我發現左一樣野
就係每逄CH堂問書都要MARK低D重點><
仲有呢句比死肥韻既
我成份卷無一題留空呀!!!!
跟住就出左黎唱K
係唱K之前
因為等人係美國念住唱20蚊玩
點知波羅條XX幫我唱左100
搞到我又要破費
唉!!!
我地唱左3個中唱左55大元
+埋食野就73
人物有聊聊 豬豬 我 秋秋 仲有死肥韻
唱左勁多勁多勁多歌
我的最愛→我的最愛
唱得最多
次次都係同豬腩唱
但係次次都唔係念起豬腩
而係念起「你」
跟住就同豬打WINNING
次次都比我抄
無樂趣呀!!!!
然後就番左黎
今日測驗真係無難度呀!!!
期待IH既成積
|
| 發表時間:2008-04-11 11:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 56 | »
|