.,,°·[[請你不要阻我喜歡你﹍■" 細DiCK
ricco1108
暱稱: ~細DICk~
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
....
正呀!!!!
開心~
又買模型
一萬八千七
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 112
今日人氣: 21
累積人氣: 3078
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


~唱K~ 感動 分類: 未分類
 
 

今日一大朝早起左身溫書

都係7.00起身=.=

然後溫左好多西史阿SIR既TIPS

然後就番左學LU~~

第1科PTH成功通過!!

後面個D汁分題全部過關 YA!!

好大機會第1次PTH合格@#@

然後勁溫IH

GEOG D TIPS洞庭湖D野叫我地上維基搵

點知我係YAHOO搵到同佢一模一樣既野

好彩無比佢點姐!!

之後我發現左一樣野

就係每逄CH堂問書都要MARK低D重點><

仲有呢句比死肥韻既

我成份卷無一題留空呀!!!!

跟住就出左黎唱K

係唱K之前

因為等人係美國念住唱20蚊玩

點知波羅條XX幫我唱左100

搞到我又要破費

唉!!!

我地唱左3個中唱左55大元

+埋食野就73

人物有聊聊 豬豬 我 秋秋 仲有死肥韻

唱左勁多勁多勁多歌

我的最愛→我的最愛

唱得最多

次次都係同豬腩唱

但係次次都唔係念起豬腩

而係念起「你」

跟住就同豬打WINNING

次次都比我抄

無樂趣呀!!!!

然後就番左黎

今日測驗真係無難度呀!!!

期待IH既成積

發表時間:2008-04-11 11:57 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]