| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 5 日 星期六  |

| ~model~ |
分類: 未分類 |
|
尋晚無LALA 同人SMSM緊個陣訓著左
唉...
連續3日LA
真係好玩@@
今朝成十二點先醒
只係聽到903尾個PART
好正呀
我的最愛第1
我的最愛真係好好聽!!!
跟住無LALA比人奪命追魂CALL
以為打黎尋仇
原來係阿簡條契細佬
話得閒出黎影相
搞到我機都無得打><
跟住係出左黎影相之前
去左剪毛
剪到勁樣衰LOR
話剪小小
佢聽錯左以為剪到得返小小
真係頂佢唔順==
我地個專業攝影師→謝秋兒姐姐
叫我地做個D POSE真係好好好好優美
PROJECT完左比你地睇LA
影完去左美國打波
我同簡單挑
係都過唔到第3關><
次次13X
慘呀!!
跟住就去左食雪糕
個個都食一個球
係秋玩野
食兩個=.=
石板街真係超超好食
好想食多幾次@@
跟住就番左屋企LA
然後就打機打機再打機
咁就一日
哈~~
今日有相睇LA@@
望見她的身影已無法佔有 唉!
簡又望女 哈哈
勁似監犯@@
女既做緊咩@@?
終於比我影到LA@@@@@@
呢張又搞咩=.=?
|
| 發表時間:2008-04-06 12:46 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 56 | »
|