| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 3 日 星期四  |

| 爛GAG日 |
分類: 未分類 |
|
今日無咩野做
除左聽爛GAG@@
今朝我阿哥做早會分享
個個望實曬=.=
今日頭兩堂無野做=.=
英文堂又係寸寸寸@@
MISS YIP比我寸到咩咁--
跟住PTH堂梁狗好正
比人玩左好多獲-.-
搞到企左成堂都未坐得-.-
正!!!
跟住中文堂...
唉
又對住個低能既人-.-
真係越黎越天真呀佢-.-
好彩做番D野
就係收左羅子張LS默書籍@@
然後勁野黎
LS梁國豪條GAG佬
比左D中國主要官員比我地睇=.=
中國主席胡錦濤→胡總
中國國務院主席溫家寶→溫總
中國國務院副主席習近平→....
仲好記得「國民黨」LOR=.=
DICT易到爆炸
唔明點解可以唔合格LOR@@
我咁都拎到90=.=
唉!!!!!!!!!!!!!
MATHS堂
翁SIR玩到朱腩O曬咀@@
玩掉粉筆xdd
然後D粉筆次次都斷=.=
唉...
D堂課題題都做岩
易到爆~.~
寸英文又唔識LOR有D人
straight都唔識寸@@
跟住話咁快又一堂
放左學去補底
簡又玩冒簽唔去LOR><
跟住又暗寸CY FUNG既英補3係教化妝LOR^^
佢都無野講
跟住原來今日係F5最尾一日
點解無人比記念冊我既><><><><?
好多師兄都係F5
打波都識左唔小FD
咁就又一屆F5走LA-.-
唉!!!!
補底班真係O曬
講緊命令句
MISS:咩咩LA你
我即該同朱講
仆街LA你=.=
MISS好似聽到
仲笑左一笑
真係GAG爆^^
跟住番黎就上網
講電話
直到頭先
朱個家姐真係GAG
佢阿媽係HOME都爆左個頂你個肺=.=
正!!
今日又過左
又老左一日
唉!!
|
| 發表時間:2008-04-04 12:17 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|