| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 31 日 星期一  |

罰企的一天~.~  |
分類: 未分類 |
|
有聊生日快樂!!!!!!!
今日成日比人罰企LOR-.-
首先VA無帶舊石都要企成2堂
真係O曬
之後小息無帶通告 又罰=.=
MATHS堂無野
IS又黎料
成班人企係後面打靶-0-
跟住LUNCH TIME又罰!!=.=
無野講
MATHS堂勁曬
韻姐=「鈍」角
JIMMY串翁SIR@@
然後翁SIR出左去罵排隊個D人
入返黎個表情真係未見過=.=
跟住IS堂上鹌在NEWSPAPER COLLECTION=.=
然後放學個時要返屋企拎野
落雨費是行路
PK個時就比人笑到....
今日搭左6次小巴~.~
VA放左之後同左有聊去荷里活食「必勝客」=.=
本身話去MK
然後先話去荷里活
食完野去左美國...
玩籃球梁狗勁屎忽撞棍=.=
玩飛碟比我抄6比1-.-
哈哈哈
然後玩6 LING
個個狗里玩執雞=.=
無次唔全中LOR@@
跟住番左屋企
番黎個時真係嚇餐死
打到個電話核爆秋都未聽電話...
真係嚇死我...
好彩原來佢係打緊BLOG=.=
聽唔到電話..
唉
今日都算多姿多采
係咁LA
又係送相時間
壽星仔第1 LA緊係@@ 狗死開D!!=.= 
死簡仲唔望到你「目及」女!!@@
三兄弟@@ 無我份=.=!!
簡好型呀=.=
狗個樣...
狗個樣...(2)
|
| 發表時間:2008-03-31 11:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|