唉...又辛苦左一個禮拜,,,
距離放聖誕又小左一個禮拜lu...唸起都有d開心..哈
上個禮拜總於都知到左自己d成績lu,,
今次有好大進步呀,,,竟然可以榜上有名,,
考到20名呀,,,平均分種比上年進步左好多tim...
哈哈,,,
不過,,聽日就要見家長...唉,,,
唔知個阿sir會講d咩...
好驚呀...以前驚ge係張成績表,,,
但係今次竟然冇驚過,,,
可能係因為今次比舊年進步得多la,,,
不過點都好,,,我種要繼續努力,,,哈哈
琴日..同阿爸過左香港考試,,,
個英文...都唔知佢up 乜,,
好驚唔知會點tim,,,
如果考得唔好,,,就好難先有學校收lu,,
希望個成績都可以好似今次mid-term咁豬la,,,
豬到合格,,,哈!!
今日又同舒慶文去左踩冰,,,
人生第二次著冰曲鞋,,,
好彩冇仆街,,,
好多人第一次著都會仆街,,,
但係我冇,,,神人也,,,
搞到我好想自己買對黎著tim...
所以我依家開始要save money,,,
我要買對冰曲鞋,,,哈哈...
|