話咁快又到左星期六lu,,,
唉!!!話咁快又過左一個星期,,,
下個禮拜mid-term lu,,,
應成過阿爸會考得好好,,,
但係,,,我冇把握,,,
呢個禮拜每日放左學之後都去左同人補習,,,
補到成九點先番,,,
番到黎勁累,,,都唔想温,,,
再加上阿爸阿媽係度煩我叫我唔好去,,,
我係補習社都已經夠煩,,,
番到黎又要對住d唔中意ge野,,,
唉!!!煩上加煩,,,
阿爸話,,,我今個mid-term 一定要考得好d ,,,
因為澳洲有間學校話要睇埋今年d成績先決定收唔收,,,
我根本就有把握可以考好,,,
不過點都好la,,,
我會比心機去考,,,
因為我真係好想去澳洲讀呀,,,
種有好想繼續幫人補習,,,
只有我成績好先有條件同阿爸講數,,,
|