今日約左阿king同billy買油,買左成百幾$,好貴呀d噴油!我地三人行,去美樂噴左個半鐘油,6:30阿king去補習,我同billy仔行左去沙灘傾偈,傾到7:30返屋企,唔知點解一個人行下沙灘,咩野壓力都無曬,原來我同billy仔d性格差唔多,只係想簡簡單單係沙灘旁買間屋往,遠離石屎森林,簡約地生活落去,我先前重以為我性格孤僻,先鐘意咁樣生活,話事話,可以同自己心愛ka人,一齊係沙灘旁買間屋住,早上在屋外喝杯咖啡,夜晚能牽着情人ka手散散步,確是一件樂事!林林下,萬景峯呢d石屎森林,我真係唔鐘意住!
 |