做左個blog成個星期,今日先得閒寫日記,因為喱排超忙,要應付功課,背默,大考,朋友,music exam重有海事青年團升級試......!sunday去睇醫生,話我有d發燒加埋精神過度緊張,好煩ar!我第一次用喱個blog,我覺得....無yahoo個個咁好用同方便.不過今個星期同師父同alex一齊練琴,令我同家豪哥關係好左,原來佢個人幾nice!今日lunch同billy仔一齊食,返到喱突然係到cry,重吳知點解打左我一拳,hate you!va堂,個曾雅雯crazy咖,張d水彩整落我d野到.重有,洗野個陣李藝欣比伍軍同肅生周圍點,好似強姦ar!佢地真係.....so bad!放左學,無人陪我,好boring ar! |