悶悶過日-.-
e家好曾放假囉!!!
日日咁過我會死架=口=
想出街~但係又冇人陪~
今日真係黑仔~
訓醒之後~唉~
痛到我叫救命!!!
就死~~~~搞到我成日都郁唔到T^T
好掛住D同學…
特別掛住佢>口<
唔知點解?"
好似成日唸住佢咁!
可能ED就係......
今日上上下網~
唸住ON衛蘭隻幾首新歌落部MP3到!
但係點知~話比我知唔得~
果陣我只係知我好火囉=[
仲有D【O】咀\口/
不過世上係冇一件事~
會拎你悶捉成日~!
終於=比我等到!
我去街買野果陣撞到我一個~
我好耐都冇見既fd 哈哈xd
佢好似唔係好認得我~.~
不過後來~我講講下…
佢又話好似記得番少少!
唉!!!提早失憶咩=[]=
不過……………
今日都係好……………
悶
|