&*^%$#@小杰...............之.........(留言板)_)(**&&^%$%

2009 年 8 月 1 日  星期六   晴天


錯覺~"??? 分類: 未分類

好悶呀\3/
好憎放假.........=[
得番1個月....
d功課都未做過=]   唉"

唉...........
都唔知係唔係錯覺
好苦T_T"



« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 22 | »