&*^%$#@小杰...............之.........(留言板)_)(**&&^%$%

2009 年 6 月 4 日  星期四   雨天


一件唔會無聊既事"= = 分類: 未分類

前幾排"
我既親人
(小學住係果到既牙婆)
因為細菌感染""
死左- -"
(打得好兒戲)
不過我唔單只唔覺得......
仲覺得ED事係人生一定要過既"
雖然~唔係好掛住佢(好冇良心=[)
但係都掛住佢煮既D野- -"
大家睇完之後~
唔好話我冇良心呀- -"(我會....")
因為ED係我本性"

太耐冇打過E個BLOG啦"
突然好想見番小學既FD"
不過見到都唔知講咩好"
你地一定會話我變左"
我變得太多啦"
變左之後發現自己以前真係好低能"
雖然時不時低能下都好- -"
但係E家見到自己間中學D人咁低能~
會覺得自己以前真係幾低能"

諗唔到打咩好"
但係我都係好掛住MISS楊(小學班主任)- -"
佢太好啦~~"
我掛住佢唔係我掛住佢同我教書"
係教書果陣可以講自己D經驗比我地知"
SO GOOD>O<"

好- -"
廢話好多都講完--
睇完都比番個CM黎=]
留唔留我都唔MY架"
因為我知你黎過XD"



« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 22 | »