好耐冇打blog啦xDD
打番又唔知打咩好.....
心情勁失落T_T
最近發現...
我既靈感慢慢冇.....
唔通係我冇讀書..
吸收唔到新既知識~~
所以令我慢慢冇哂靈感
諗既野....好似
諗得怪左咁....
唔通青春期到左A_A"[[[[KAI左....
不過一樣咁C>OO<L
死火...唉..
失常啦E家 唉 點算好
陪班低能FD一齊....
又低能左......
果然..升到中學唔低能係唔得= ="
上網識左條女=3="
勁令xDD"
又好人.........
比起E家我讀既學校果D女仔...
天同地去比囉"
大字標題
【女人係種好怪既生物= ="】
|