&*^%$#@小杰...............之.........(留言板)_)(**&&^%$%

2009 年 1 月 30 日  星期五   晴天


.......................................... 愉快 分類: 未分類

真係好~~~~
悶=["
煩!"

好傻~
※打排打爆左眼鏡※
↑之前既事↓

今日打番blog
係因為排球就黎比賽!!!!
要練波~做體能做到kai左!

教我地排果牙sir!~好xx
唔係話教得唔好又唔係話佢廢!
佢又勁又識d陣~

不果= ="
佢好變態!~比佢教完一堂都會~
好似死左咁-.-"←唔識型容

e論同一個人~嘈!
好白痴牙佢!~雖然係女人~
但係佢好煩~未見果d女人咁煩!!!
我諗我半成估到一開學~就黎煩我!!!
所以我多數唔理佢~!【一定】
↑唔講ed唔開心既野啦↑

上次羅白去左沙田~
約左我去打波xd=]"
雖然我唔係好識打藍球~

但係我都想學下=]
因為我見羅白打藍球~
打到咁鬼勁…神到咁~!
搞到我又想學下【口-口"】
哈xdddd

講番考試d成績~
由小學讀到中學~
入到成績幾好既d班xd
係一件唔錯既事!
但係慢慢開始懶/.\"
升到f2都算唔錯唔錯=[
不過得2b ~~~~
好多壞人~仲好煩!
姓埋屈~冇理佢地!
所以我一定要努力升番上d班以上--


為左我前途而努力
加油



« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 22 | »