主要原因呢..嗯...
吾想講- -
不過真係好開心
我諗今晚一定訓吾著w
真係未試過咁開心a口a''..
今日G1做到去異界..
而家仲差星期六踢c打艾菲爾個d
真希望可以變得更強w
吾想比人認為我太新手0rz
更何況我要努力配得上人[炸飛
我要加油w
ps.排行榜再次更新
明天又要比賽了- -
話說5點幾要起身 囧
但願可以贏返場
-我是分隔線-
今天打了兩次來- -
原本第一次可以很快的完成
但係半路殺出左死O橘
要維護- -...
結果12點幾打到兩點幾
<這人打城慢得很
之後再去打旁邊的瑪c
用瑪生易打好多- -
[一早應該用瑪生打來0rz]
至衰冇得簡..- -
-我是分隔線2-
排行榜已更新[笑]
嗯..主要原因在m群說了 不過打多次 囧
1.不能飲貓貓的忌廉湯/__\
2.比賽又輸了
ps.上面的兩個是有直接關係的
話說...跟我們比賽的那隊人隊名是::攝石人
那個教練的長髮跟一身不知什麼綠的衣服 很合襯a_a
注:他是男的[轟
返屋企出lift個陣 一出就見到n個男仔[對不起沒帶眼鏡數不清]
好彩吾係係我家條走廊[汗
大概係係到做緊d不法行為- -..[別YY喔(笑)]
嗯..如果你見到上面個句而YY了 恭喜你 你已經成為糟人了[什麼?]
嗯..雖然話以前成日打Bl0G..但係而家吾知用咩開場白好- -..
好啦就講返m群d野[除左呢個睇黎冇其他野講
話說今日上午 被小killer玩了 囧
下午練波人不在
回來後再一次被玩..囧[乜我真係咁好恰咩- -
5點幾 去左科爾a_a探到大概...兩三條柱- -
打Bl0G前去左來初w
新Bl0G或者太悶+冇圖 吾好介意[汗
ps.上面有個十大最愛(朋友)排行榜[F0r炎髮] 放心吧 我會定期更新的[笑]