##blogname##
##date## ##weather##


##topic## ##mood##分類: ##category##
##content##


蕉蕉日記板子
係咪好想知道我d野呢,,,快d睇睇我日記la
(講笑姐...多謝光臨我的日記板子呀)
riki214
暱稱: 蕉蕉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒楣!!!!!!!!!!!!!!!!...
前路在哪?
久違了的日記
2007-06-06
2006-12-05
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
brian xanga
cathree xanga
chingyuk xanga
crystal xanga
cyrus xanga
edmond xanga
heiman xanga
kaka xanga
LILI日記
miriam xanga
pinky xanga
syl xanga
tibg xanga
tung xanga
yammy xanga
zzzka xanga
始 日記
朗 日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 55
今日人氣: 13
累積人氣: 2208
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天


好開心呀!!!!(呂xx手球比賽呀!!) 開心 分類: 未分類

終於到左今日la~我約左始佢地.....我8點幾就出左門口...點知彤話要去拿回鄉證wor~仲有呀創始呢........竟然未訓醒呀~我去到佢樓下...佢先至打比我話...剛剛訓醒炸!!!衰 人黎ga...  等我行黎行去wor..........

去到源和路體育館果陣...第一場剛剛開始...一開始好似有d悶悶地咁...點知,睇左一陣呢...射波同高度都好過呂xx呀!睇真d...原來係中學黎ga~!睇睇下...到左11點幾...咁我地就去左食野low...仲有大把時間先見到呂xx d 人呀!!!我地去左西田果個咩咩美食廣場食sushi呀!!!好好味呀...但係好貴呀!!!我同創始食左$26呀!食完野...冇野做,so...去左影貼紙相low...我地影果部係$50呀!影得我ma ma 地呀!!!好樣衰呀!但我地有好多時間畫果d相呀....我地超嘈呀...咁我地搵到個女仔幾令wor...咁我地就放左一男一女喺張相度呀!仲有喺d相到寫左16同29呀!!!kakakaka 好令呀!呢次影得!!!

咁我地影完之後呢...去左好運行啦...行到1點9到啦...就慢慢行返去源和路體育館啦!!!我地返到去...好悶呀!等到2:30呢~呂xx d 人到左la~死魚仲未到呀!佢又話2:30到 wor...點知佢聽錯左係2:30先黎wor!!!呀ivan同呀lee呢...去左洗手間啦...去左極耐呀...最衰呢...死魚宇到啦!!!!如果唔係...就有機會去同佢地傾計low.....唉~我地喺度諗呢,佢地會唔會喺洗手間等我地呀~佢地去半個鍾la~創始狂喺到奸笑呀!!!今日呢...唔知點解ivan同呀lee呢...好似好開心咁ge...成日喺到笑...最奇怪ge係連呀lee都笑丫ma..咁彤同始就勁開心啦...我地好開心呀...見到stone呀...><佢又同海濱d女仔坐la...佢仲着埋佢地d波3呀...衰人黎ga...我就估呢..stone可能會幫海濱d女仔打比賽呀....跟住呀死魚話出去買野飲啦...點知佢冇散銀wor...搞到我同呀始就要陪佢去7-11wor...咁就緊係叫佢請我地飲野啦...點知佢話請埋呀lee飲wor...咁我地就話不如請埋ivan啦...佢話我中意29多d wor...衰人黎ga...買完野啦...7-11果度比左兩個唔知咩黎ga啦...我就比左一個始啦...佢開左勁開心啦...因為係29波3丫ma...then佢狂喺到笑...跟住唔知琳定彤打比死魚啦...佢又唔比我地聽wor...差唔多行到返去時...佢話呂xx比緊賽呀...佢又唔早d話wor....唉!!!比我估中左呀...stone真係幫海濱d女仔呀...咁我地就坐喺龍門後面啦...幫stone打氣丫ma...我地狂喺到hi呀stone勆又唔埋我地wor...不過可能佢比緊賽呀

...所以唔理我地姐!!!佢比賽時好搞笑呀...睇緊海濱男仔比賽時呢...呂xx佢地勁大聲同佢地打氣呀!!!咁佢坐近喺我地附近時呢...我地就叫死魚比d汽水呀lee...咁佢就有散銀...所以叫佢出去禁多支比呀ivan low...返到黎la...死魚就走過去啦...佢就話,育你地飲丫...跟住ivan話多謝啦...就攞左d汽水啦...仲分比佢d波友...呀lee本黎唔飲ga...ivan開左..飲左一口..比左呀ee.佢又飲wor...跟住28開左支可樂..又比左呀lee飲wor...佢地仲要喺我地面前飲wor...哈哈哈 仲有呀~第二次死魚行去問...介唔介意坐低呢...咁呀lee就冇應啦...佢d fd 就話介意wor..但佢都坐低左...問左呀lee一d野啦~!!lee喺到笑呀!!!唔知死魚問左d咩呢!!!原來佢問呀lee有冇女wor...仲有唔知點解頭先指過黎我地呢邊wor~!!!

唉~好想識stone呀...又冇機會wor,成日同d女仔坐wor...oh~到呂xx比賽lu...緊係要同佢地打氣啦!!!  我地初時就坐喺龍門後面啦...佢地就攻我地呢邊...佢地射波好似失準呀...我地就話可能唔捨得射親我地wor(我地估下ga炸...講笑姐)咁我地就行去第二到坐啦...去左觀眾席坐啦!!!下半場stone可能轉個黎呢邊ga ma....唉~佢地比人反超前呀!!!成4分呀...好緊張呀!!!ivan今日唔知點解成日比人地入左波呀!跟住呀lee就做返龍門啦~ivan就出黎打wor...我地等佢(ivan)入左波就狂喺到拍手wor!有一次呢...我見到ivan望左過黎我地度,跟住佢令轉面...喺到偷笑呀!!ivan..呀lee...11同7出黎打啦...點知7比人地撞親呀...跟住個教練抱左佢出去..比左10出去比賽啦...我叫16射爆個龍門啦...佢真係射左wor...kaka!第二次我都係咁講wor..佢射到個龍門留鼻血呀!!!kakaka!!!xdxdxd!!!!仲係差3,4分呀...下半場就28做龍門啦...ivan,呀lee都有一齊出去打wor!!!今場呀lee好似落力左咁,...好多次都係佢射...但好多都係撞左出去...唔入呀...我地都係好緊張啦...黎黎去去,都係比人反超前wor...呂xx一入波...stone佢地就叫啦...我地又跟住叫wor!佢地追得愈黎愈近啦....咁我地就叫得更加大聲啦~!!!佢地終於追平左la~~~~呂xx有一個家長好搞笑呀...咁我地就喺到笑啦...好似識得咁...個家長都好似有同我地講野呀!仲有呀stone佢地都有望過黎我地呢邊呀!呀~個教練好似不滿球證啦...唔知點解個球證比左黃牌,個教練呀!!!比完賽lu...好野,佢地win左lu...個球證行埋去同個教練講野啦~咁倨教練就話行埋一邊(同呀lee講)咁呢場係最後一場...佢地就走啦...咁我地就喺門口捕佢地啦~!我地見到佢地喺到跑呀!好似比人罰跑呀!!!咁又係ge...佢地今場打得mama地炸...等佢走果時...我地好想識stone呀...但佢又唔望過黎wor...死魚又唔問呀lee icq 同ivan msn wor!!!佢地走la...又冇機會啦~!! 佢地個個都好似唔開心咁呀!!!

唉~好想知佢地幾時決賽呀...死魚奐唔問埋wor!!!今晚打去拉佢地...又訓左wor

呂明才(唔係中學,仲有唔係沙呂小呀!)加油呀下場手球比賽........stmc 男c排球都要加油呀!!!