終於到左今日la~我約左始佢地.....我8點幾就出左門口...點知彤話要去拿回鄉證wor~仲有呀創始呢........竟然未訓醒呀~我去到佢樓下...佢先至打比我話...剛剛訓醒炸!!!衰 人黎ga...
等我行黎行去wor..........
去到源和路體育館果陣...第一場剛剛開始...一開始好似有d悶悶地咁...點知,睇左一陣呢...射波同高度都好過呂xx呀!睇真d...原來係中學黎ga~!睇睇下...到左11點幾...咁我地就去左食野low...仲有大把時間先見到呂xx d 人呀!!!我地去左西田果個咩咩美食廣場食sushi呀!!!好好味呀...但係好貴呀!!!我同創始食左$26呀!食完野...冇野做,so...去左影貼紙相low...我地影果部係$50呀!影得我ma ma 地呀!!!好樣衰呀!但我地有好多時間畫果d相呀....我地超嘈呀...咁我地搵到個女仔幾令wor...咁我地就放左一男一女喺張相度呀!仲有喺d相到寫左16同29呀!!!kakakaka
好令呀!呢次影得!!!
咁我地影完之後呢...去左好運行啦...行到1點9到啦...就慢慢行返去源和路體育館啦!!!我地返到去...好悶呀!等到2:30呢~呂xx d 人到左la~死魚仲未到呀!佢又話2:30到 wor...點知佢聽錯左係2:30先黎wor!!!呀ivan同呀lee呢...去左洗手間啦...去左極耐呀...最衰呢...死魚宇到啦!!!!如果唔係...就有機會去同佢地傾計low.....唉~我地喺度諗呢,佢地會唔會喺洗手間等我地呀~佢地去半個鍾la~創始狂喺到奸笑呀!!!今日呢...唔知點解ivan同呀lee呢...好似好開心咁ge...成日喺到笑...最奇怪ge係連呀lee都笑丫ma..咁彤同始就勁開心啦...我地好開心呀...見到stone呀...><佢又同海濱d女仔坐la...佢仲着埋佢地d波3呀...衰人黎ga...我就估呢..stone可能會幫海濱d女仔打比賽呀....跟住呀死魚話出去買野飲啦...點知佢冇散銀wor...搞到我同呀始就要陪佢去7-11wor...咁就緊係叫佢請我地飲野啦...點知佢話請埋呀lee飲wor...咁我地就話不如請埋ivan啦...佢話我中意29多d wor...衰人黎ga...買完野啦...7-11果度比左兩個唔知咩黎ga啦...我就比左一個始啦...佢開左勁開心啦...因為係29波3丫ma...then佢狂喺到笑...跟住唔知琳定彤打比死魚啦...佢又唔比我地聽wor...差唔多行到返去時...佢話呂xx比緊賽呀...佢又唔早d話wor....唉!!!比我估中左呀...stone真係幫海濱d女仔呀...咁我地就坐喺龍門後面啦...幫stone打氣丫ma...我地狂喺到hi呀stone勆又唔埋我地wor...不過可能佢比緊賽呀
...所以唔理我地姐!!!佢比賽時好搞笑呀...睇緊海濱男仔比賽時呢...呂xx佢地勁大聲同佢地打氣呀!!!咁佢坐近喺我地附近時呢...我地就叫死魚比d汽水呀lee...咁佢就有散銀...所以叫佢出去禁多支比呀ivan low...返到黎la...死魚就走過去啦...佢就話,育你地飲丫...跟住ivan話多謝啦...就攞左d汽水啦...仲分比佢d波友...呀lee本黎唔飲ga...ivan開左..飲左一口..比左呀ee.佢又飲wor...跟住28開左支可樂..又比左呀lee飲wor...佢地仲要喺我地面前飲wor...哈哈哈
仲有呀~第二次死魚行去問...介唔介意坐低呢...咁呀lee就冇應啦...佢d fd 就話介意wor..但佢都坐低左...問左呀lee一d野啦~!!lee喺到笑呀!!!唔知死魚問左d咩呢!!!原來佢問呀lee有冇女wor...仲有唔知點解頭先指過黎我地呢邊wor~!!!
唉~好想識stone呀...又冇機會wor,成日同d女仔坐wor...oh~到呂xx比賽lu...緊係要同佢地打氣啦!!!
我地初時就坐喺龍門後面啦...佢地就攻我地呢邊...佢地射波好似失準呀...我地就話可能唔捨得射親我地wor(我地估下ga炸...講笑姐)咁我地就行去第二到坐啦...去左觀眾席坐啦!!!下半場stone可能轉個黎呢邊ga ma....唉~佢地比人反超前呀!!!成4分呀...好緊張呀!!!ivan今日唔知點解成日比人地入左波呀!跟住呀lee就做返龍門啦~ivan就出黎打wor...我地等佢(ivan)入左波就狂喺到拍手wor!有一次呢...我見到ivan望左過黎我地度,跟住佢令轉面...喺到偷笑呀!!ivan..呀lee...11同7出黎打啦...點知7比人地撞親呀...跟住個教練抱左佢出去..比左10出去比賽啦...我叫16射爆個龍門啦...佢真係射左wor...kaka!第二次我都係咁講wor..佢射到個龍門留鼻血呀!!!kakaka!!!xdxdxd!!!!仲係差3,4分呀...下半場就28做龍門啦...ivan,呀lee都有一齊出去打wor!!!今場呀lee好似落力左咁,...好多次都係佢射...但好多都係撞左出去...唔入呀...我地都係好緊張啦...黎黎去去,都係比人反超前wor...呂xx一入波...stone佢地就叫啦...我地又跟住叫wor!佢地追得愈黎愈近啦....咁我地就叫得更加大聲啦~!!!佢地終於追平左la~~~~呂xx有一個家長好搞笑呀...咁我地就喺到笑啦...好似識得咁...個家長都好似有同我地講野呀!仲有呀stone佢地都有望過黎我地呢邊呀!呀~個教練好似不滿球證啦...唔知點解個球證比左黃牌,個教練呀!!!比完賽lu...好野,佢地win左lu...個球證行埋去同個教練講野啦~咁倨教練就話行埋一邊(同呀lee講)咁呢場係最後一場...佢地就走啦...咁我地就喺門口捕佢地啦~!我地見到佢地喺到跑呀!好似比人罰跑呀!!!咁又係ge...佢地今場打得mama地炸...等佢走果時...我地好想識stone呀...但佢又唔望過黎wor...死魚又唔問呀lee icq 同ivan msn wor!!!佢地走la...又冇機會啦~!!
佢地個個都好似唔開心咁呀!!!
唉~好想知佢地幾時決賽呀...死魚奐唔問埋wor!!!今晚打去拉佢地...又訓左wor
呂明才(唔係中學,仲有唔係沙呂小呀!)加油呀下場手球比賽........stmc 男c排球都要加油呀!!!
|