##blogname##
##date## ##weather##


##topic## ##mood##分類: ##category##
##content##


蕉蕉日記板子
係咪好想知道我d野呢,,,快d睇睇我日記la
(講笑姐...多謝光臨我的日記板子呀)
riki214
暱稱: 蕉蕉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒楣!!!!!!!!!!!!!!!!...
前路在哪?
久違了的日記
2007-06-06
2006-12-05
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
brian xanga
cathree xanga
chingyuk xanga
crystal xanga
cyrus xanga
edmond xanga
heiman xanga
kaka xanga
LILI日記
miriam xanga
pinky xanga
syl xanga
tibg xanga
tung xanga
yammy xanga
zzzka xanga
始 日記
朗 日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 55
今日人氣: 5
累積人氣: 2200
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 21 日  星期日   雨天


開心....唔開心.....之前好期待ge一日 分類: 未分類

等呀等∼等到今日LA∼好緊張呀!!! 我地約左8點喺彤樓下等呀!但好似遲左小小∼我地先去雲X搵XXX叫佢幫呀彤抄野!!!

THEN 我地去左搭88M 但81M 到左先∼就搭左81M LA!!!!好快就到左九龍塘LA∼就搭MTR啦!!!我地勁快就到左上環LA!!咁我地就打左比呀li 啦∼!!!佢話ivan唔黎wor >< 咁我地就話..我地想自己行下先,去左信德中心,佢就去果到等我地!去到果到,佢同perry勁怏到左wor...咁q 我地又想去洗手1間wor,就叫佢地喺m記得我地啦!我地搵左勁耐先搵到呀>< 去完洗手間啦,好驚驚呀!

我地唔知呆左幾耐先去搵佢地呀!去到,,,好無奈呀...唔知講咩好wor!咁等左一陣,就叫左野食...咁就開始左傾計啦!咁食完左野,呀lee就幫呀彤抄野啦!!!d字好令wor∼!始又話佢d字似xxx wor∼-0-’’抄完之後,,,呀li就比左紀念冊我地寫.咁我同始又比返佢同perry寫low!寫呀寫,,,寫到過灑鐘wor...咁我地就開始出發去體育館啦!落雨呀! 我地又冇帶傘wor!好彩好細雨炸...咁趕時間...所以費事等車啦∼就行過去啦!!!行左一陣...見到海濱d人呀!咁perry就跑過去呀,,,有兩個女仔爭住姐佢呀!/\/\

咁果時落雨啦...呀li開左又唔用...黎姐我地wor!!!佢好傻呀!始low,踩到水氹呀,彈到我條褲x左∼對鞋又x左wor,冇幾耐,又黎多次la!><  到左果到lu...好大呀好似...原來同沙田果個差唔多,但大d low 果然有200幾個坐位呀!我地就跟住呀li行啦...perry又行得快wor...比人見到我地咁好似唔係咁好咁...行到上去,咁呀lee,perry就緊係行去教練到ga啦...我地就唔行埋去睇啦緊係...抄灑睇其他野咁!!!海濱d人就企喺呂明才對面...之前係一起坐同企ga(因為佢地今次又要敵對la∼爭冠軍wor,緊係唔一起企啦)

睇左朱xx對唔知邊間學校就到左stone比la∼我地就緊係支持佢地果隊啦∼佢地對伊小呀!(伊小好衰ga)喺佢地比賽時,stone好鬼得意呀!!!  then 就係到佢地比賽la(呂明才) 好緊張呀!!!雖然唔係我地比賽!!今場呢呀li就積極左勁多wor成日射波wor..可能因為我地喺到呀!上半場同下半場都係佢地領先緊...呢次又係就黎完場比海濱追平wor...點知又比佢射入左兩,三球呀!!!!點解次次都係咁ga!呀li喊呀...ivan都係呀!perry就冇啦!!!今場呢ivan打得冇咁好呀!!!>< 唉!!!都唔知點好,,,又唔敢行過去安慰佢地!!!喺到呆呀!!!

咁我地就繼續睇比賽啦!!!咁呀li去左好多次洗手間之後,走過黎問我地比完賽la wor!咁點啦∼佢就話想睇比賽,咁我地都係...所以都睇!嘩∼蘇逝勁暴力呀!!!相反呢,佢ge對手就好好人呀!oh!當然係蘇逝lose 啦!!!咁高x琳去完洗手間啦!佢就話stone叫我地出去玩呀!咁就出左去啦!!!估唔到佢同fatpat喺洗手間嚇我地wor!咁就傾左陣間啦!睇完之後,都唔知點,佢地又喺到射波!我地喺到等好似唔係幾好咁∼我地就落左下面等啦!好肚餓呀!!就買左支野飲啦!等左一陣間∼呀ivan落左黎同個fd走左∼咁剩低呀li,stone,fatpat啦!咁我地唔跳點wor   ∼都落幾大雨下wor...唔知行唔行好呀!我地襯唔係幾大雨就同呀li就走左lu....又係行返去信德中心呀!咁同頭先黎時一樣啦,呀li佢開左唔用wor.黎姐我地呀!佢擔傘果陣係咁整到我個頭啦∼狂喺到say sorry!咁行左一陣...咁我地就話.....不如一齊唔好姐啦∼一齊淋雨la!

去到中心,,,我地就去左m記啦!就去左食野∼呢次perry唔喺到,好似冇咩野講咁!彤坐呀lee隔離,佢又成日背住呀li,搞到我地好似好衰咁!間唔中都有講d野ge,但都係好小呀!咁食完之後,冇幾耐,呀li出左條iq提比我地諗呀!我地竟然諗唔到呀!>< then 彤同琳就話去洗手間同埋買糖! 

咁佢地返左黎∼琳同呀彤都冇買糖比呀li!我同始就立刻去洗手間啦∼!去完又買左糖啦∼比呀li ge!咁差唔多走la∼始同我就送左d朱古力比呀li!咁呀彤同琳都買啦!咁我就買埋比呀iva同仁perry啦!叫呀li返學時比佢地!咁我地真係要走la∼佢就送我地去MTR地鐵站啦!!好好人呀佢!  

P.S今日呢呀li行過黎同我地講野啦∼咁岩呢stone又行左黎黎∼stone同呀li講:你媾女呀? then佢得個笑樣!

好可愛呀stone!!!多謝呀li你ge禮物呀!