##blogname##
##date## ##weather##


##topic## ##mood##分類: ##category##
##content##


蕉蕉日記板子
係咪好想知道我d野呢,,,快d睇睇我日記la
(講笑姐...多謝光臨我的日記板子呀)
riki214
暱稱: 蕉蕉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒楣!!!!!!!!!!!!!!!!...
前路在哪?
久違了的日記
2007-06-06
2006-12-05
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
brian xanga
cathree xanga
chingyuk xanga
crystal xanga
cyrus xanga
edmond xanga
heiman xanga
kaka xanga
LILI日記
miriam xanga
pinky xanga
syl xanga
tibg xanga
tung xanga
yammy xanga
zzzka xanga
始 日記
朗 日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 55
今日人氣: 35
累積人氣: 2187
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 2 日  星期五   雨天


勁大雨呀!紅雨∼! 分類: 未分類

今日如常地落雨啦...已經落左勁多日la!唉!琴日留把姐喺課室呀!

><今朝冇得用呀,搞到又要淋雨la!今日有週會呀,唔洗上math.

..哈哈哈!今日果個係咩咩中二中三級ge專題研習報告呀!!!都幾好

睇ge,好過平時坐喺到唔知忌咩好!!!@@ 但唔係好明佢地(f.2

)講咩low!!!唉!中三做咩要做懷舊小食姐....睇完之後,,,

搞到勁想食野wor!!!

唉唉唉!中文堂又要作文la >3< 題目係.......我的學校!

!!!!作到我死死下呀!!!到左英文堂啦,,,又係lunch前的英

堂啦....咁果陣勁大雨low!又行雷又閃電wor!咁呢,,,呀

文家祺呢,,,就偷偷地打去天文台啦...知道係紅雨呀!!咁佢地就週

圍傳wor!咁就黎luch果陣...有老師報告啦....大家都知咩

事啦...果然係紅雨呀......但......佢話下午ge課堂照

常上wor!搞到我地勁掃興wor!mrs chan仲喺到奸笑呀!!

唉唉唉!咁我就同呀wing castora 去左7仔食啦!!!!

最後果兩堂呢,勁易過wor!!!我拿拿林返屋企lu!!!!!!返到

去∼唉!細佬比我快小小返到黎呀!佢玩電腦呀!搞到我冇得玩呀!咁我就

打比呀始啦...咁我就去左佢屋企啦!!!

去左佢屋企...開左msn...佢可以開多一個ga!佢喺我個信息到

亂打野呀!!!咁又見到一張偉on啦...佢add左我啦...始就用

我個msn同佢傾,,,始就叫佢sd相比佢呀!!!咁呀始係都話要佢d

相....張偉話:咩你咩都要ga!!!!咁wor!!哈哈哈!!!咁

冇幾耐啦....呀li就打左比佢啦!!!咁佢地講d野我都知ga!但

係冇幾耐,佢呀媽返左黎la!搞到我冇得聽呀!><’’咁呢,,,講講

下啦...始話我喺佢屋企...咁間唔中呢,始又會同返我講佢地講左d

咩咁low!咁我地喺msn add左ada啦...同佢傾左一陣..

.就用左佢張相做頭像呀!!唔係我呀,,,係呀始呀!!!最衰呀ada

個眼仔壞左啦...如果唔係...哈哈...可以見到佢ge廬山真面目la!唉唉唉!!

唉∼點解會咁ge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????