今日如常地落雨啦...已經落左勁多日la!唉!琴日留把姐喺課室呀!
><今朝冇得用呀,搞到又要淋雨la!今日有週會呀,唔洗上math.
..哈哈哈!今日果個係咩咩中二中三級ge專題研習報告呀!!!都幾好
睇ge,好過平時坐喺到唔知忌咩好!!!@@ 但唔係好明佢地(f.2
)講咩low!!!唉!中三做咩要做懷舊小食姐....睇完之後,,,
搞到勁想食野wor!!!
唉唉唉!中文堂又要作文la >3< 題目係.......我的學校!
!!!!作到我死死下呀!!!到左英文堂啦,,,又係lunch前的英
文堂啦....咁果陣勁大雨low!又行雷又閃電wor!咁呢,,,呀
文家祺呢,,,就偷偷地打去天文台啦...知道係紅雨呀!!咁佢地就週
圍傳wor!咁就黎luch果陣...有老師報告啦....大家都知咩
事啦...果然係紅雨呀......但......佢話下午ge課堂照
常上wor!搞到我地勁掃興wor!mrs chan仲喺到奸笑呀!!
唉唉唉!咁我就同呀wing castora 去左7仔食啦!!!!
最後果兩堂呢,勁易過wor!!!我拿拿林返屋企lu!!!!!!返到
去∼唉!細佬比我快小小返到黎呀!佢玩電腦呀!搞到我冇得玩呀!咁我就
打比呀始啦...咁我就去左佢屋企啦!!!
去左佢屋企...開左msn...佢可以開多一個ga!佢喺我個信息到
亂打野呀!!!咁又見到一張偉on啦...佢add左我啦...始就用
我個msn同佢傾,,,始就叫佢sd相比佢呀!!!咁呀始係都話要佢d
相....張偉話:咩你咩都要ga!!!!咁wor!!哈哈哈!!!咁
冇幾耐啦....呀li就打左比佢啦!!!咁佢地講d野我都知ga!但
係冇幾耐,佢呀媽返左黎la!搞到我冇得聽呀!><’’咁呢,,,講講
下啦...始話我喺佢屋企...咁間唔中呢,始又會同返我講佢地講左d
咩咁low!咁我地喺msn add左ada啦...同佢傾左一陣..
.就用左佢張相做頭像呀!!唔係我呀,,,係呀始呀!!!最衰呀ada
個眼仔壞左啦...如果唔係...哈哈...可以見到佢ge廬山真面目la!唉唉唉!!
唉∼點解會咁ge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????
|