今朝5點幾6點起左身溫歷史呀.......呢一科係最後一科,so努力d low!!
琴日溫得唔係好熟呀!今次比上一次記ge野多到爆呀!仲要係中西史tim!
唉!!!!點都好啦.....都考完lu!!!!好開心呀!又有得去wet喇~!!!今日同呀
始去mk呀......我10點返到屋企,,,咁呀始下午先返到黎,,,所以玩電腦先
......可以唔洗溫習喇!!kakaka今日就開心lu.....派試卷果日就實 
                  
                  
                  
                  
                  
  唉唉唉!!!!!
我同呀始就3:30先出去呀!!!!!咁可以遲小小先返,,,我同左呀媽講話7點幾8點返呀!!!話咁快就去到旺中啦......都好多人下呀~我見到一d藍色校服ge人啦.....咁我就話係沙循人咁啦........點知行到入去,,,見到原來唔係沙循架....=口=''比呀始喺到笑呀!!!咁我地行左一陣,,,今次真係見到沙循人喇!!!見到好多tim呀!!!今日考完試喇wor....咁就緊係要出去行下玩下架啦!!!!>3<''
咁我地好快就入左間3店啦,,,呀始睇中左一件'嬲'呀!!!咁就問我好唔好啦,,,咁我都覺得幾令啦....佢諗左好耐啦...終於買左第一樣野喇,,,咁就行呀行,....佢又睇中左條'庫'啦....話咁快又買左喇!!!!今次佢好果段呀,,,上次佢就唔係喇,,,,行黎行去,,,,都買唔到野!!!今次就倫到我思思喇,,,我睇唔中d野呀....又想買,又唔想wor.....因為我有好多野想買呀 >w<''行左好耐我先買左條'庫'!!!行左都好耐下喇....6點幾喇!!!!咁我地買完野就去左買野飲啦,,,咁我地就計下用左幾多$$啦....我地同樣用左$210,,,點知我地醒起....佢用左$207...我用左$208......好無奈下low!!!!
呀有一樣野要提架......我地去果陣差d唔記得落車呀!!!!掛住傾xxx d 野呀!!!! >0<''
|