##blogname##
##date## ##weather##


##topic## ##mood##分類: ##category##
##content##


蕉蕉日記板子
係咪好想知道我d野呢,,,快d睇睇我日記la
(講笑姐...多謝光臨我的日記板子呀)
riki214
暱稱: 蕉蕉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒楣!!!!!!!!!!!!!!!!...
前路在哪?
久違了的日記
2007-06-06
2006-12-05
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
brian xanga
cathree xanga
chingyuk xanga
crystal xanga
cyrus xanga
edmond xanga
heiman xanga
kaka xanga
LILI日記
miriam xanga
pinky xanga
syl xanga
tibg xanga
tung xanga
yammy xanga
zzzka xanga
始 日記
朗 日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 55
今日人氣: 42
累積人氣: 2194
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天


今日都幾開心下..... 愉快 分類: 未分類

今日呀彤同呀始約左我去陪佢地買波3呀!!!咁呀彤就唔知點解遲黎啦....約左1:15......1:30都未到...咁又係ge...同呀媽出會遲d ge,搞果樣又搞呢樣!!!!佢到左冇耐呢,,,,架車就到左喇!!!咁我就同呀始坐啦...呀彤就同佢呀媽坐....!!!!好唔方便傾計呀!!咁呀始就打落手機比呀彤打......同佢講返呀始頭先同過我講過d咩,......好搞笑呀!!!咁之後就靜左啦.....冇人講野...呀彤就訓左...得我同呀始傾啦!!點知到左黃大仙呢...咁呀始就話唔知一個地方喺邊啦...咁呀彤就彈左起身....知唔知點解呢???唔話你知,等你心思思!!(得我地3個知^^)

咁落左車之後呢,,,,行左好耐先到呀!!!!估唔到係d咁ge地方架.....但都好多野行呀...咁我地行到一間'姐姐店'啦....入左去睇啦....睇左好耐,佢地想買果d3呀!!!但佢地想睇多一陣先.....呀!!!!!!!!我見到呀1d班ge x可喬呀!!!雖然我唔識佢,,但我都hi左佢呀!!哈哈!!!咁行左出店又見到佢呀!!!咁佢就同我笑,,,我又同返佢笑.....咁呀彤同呀始就決定喺'姐姐店'買3啦....買完左之後,,,我地3個就去左mk!因為呀始同我要換褲呀!

咁我地就搭MTR去啦...咁就黎到彩虹啦,,,佢地話想知個xx場喺邊啦....睇左一陣我就想過對面幫佢地睇啦...點知行到過去...就入左隧道wor!!!!!!!!!!!又會咁岩ge.....咁呀彤同呀始就喺到笑呀....我行返去佢地果邊果陣時呢....企得唔穩啦....差d跌到...佢地話我喺到dance wor!!!!!!!!>3<''佢地都唔知笑左幾耐呀!!!!!!!!!!>口<''

咁去到旺中啦...就去換褲啦...咁我就問返琴日果個人啦..咁佢就話入去換啦....咁我就入左去問啦...我就問果個男ge...咁佢就話呢條唔係喺到買架bor...咁wor!!!!!!咁就唔換啦.....去左呀始果到/.....佢都冇得換住呀...冇佢想要ge果隻size呀!!!佢就下個星期先去再黎換過....!!!咁呀始同呀彤都叫我去換啦.....咁我諗左好耐....先去問...佢話由另一邊入口入去問wor!!!!咁我就`果個男ge走左之後先問第2個女仔啦...咁佢就好好人咁好快咁換左比我......終於換到喇!!!!唉!!!!!!!!原來呀彤個xx都試過喺呢間野買野.....想換都冇得換呀!!!!!!!下次我唔會喺到買野架喇!!哼!!!咁呀彤就買左條短褲!!!!

咁我地就走左去女人街ge台式xx果到買野飲呀!!!!嘩!!果到好多人呀!!!咁我就幫佢兩個買埋啦...咁我叫左之後,,,等左好耐都未比我wor!!!咁我話仲差我3杯野啦...咁佢就話咁你又唔攞咁wor....超....佢又唔攞比我,我又點攞呀!!!!你估我隻手好長呀!咁呀始都見到架...佢話等左好耐呀!!!咁我地飲完一杯,仲買多杯呀,,,實在太口渴喇!!!今次到佢地兩個幫我買喇....佢地都買左好耐呀!果個呀嬸呢,,,,only比第2邊d人,又唔比佢地兩個wor,,,,買野飲都買左半個鐘呀!!>.<''

嘩!好飽呀!其實仲有好多野都好好笑架....我唔記得左呀!!!!好鬼開心呀!!!咁我地搭緊巴士果陣狂喺到笑啦...咁落車果時...有個師奶暗串我地好嘈....話唉,,,,,呢3個人走左真係耳根清靜哂,都唔知有咩好笑,笑笑笑,,,白痴.....咁話我地wor!!!咁笑都唔比咩,,,,又唔係聲講野...佢緊係未笑過喇......唉....落左車之後見到佢喺到老啤我地呀.......車!!!!!!