唉.....做咩會放假架....!!!!喺屋企唔知做咩好呀!!!!!!!!一起身就開電腦!!!又睇電視....又玩電腦.......悶悶悶悶悶!!!!!>W<''
晚上D電視先好睇架MA!!!!!!!!!!!!!!!