呀,,,,,,今日一返到黎就開左電腦玩左一個幾鐘啦!!!!跟住就開始溫歷喇......溫到4點幾.....好鬼眼訓呀.....訓到6點.....又溫書喇...頭先未溫完架>口<'' 哈哈!!!溫到7點......又忍唔住開電腦玩啦!!!今晚會努力溫書架喇!哈~呀始又ON左喇!同佢傾啦....又打日記啦...因為之前冇打呀...要打返呀!!!>3<''
唉......MATH死得喇!!!電腦仲衰,,,冇溫過,,,唉....0蛋都有呀!考埋聽日就正LOW...但係到時睇到分數果陣竟.... 聽日佳人有約呀!!!!!!!!!去MK呀....陪佢......佢都陪我呀...KAKAKA!!!!好想快D到聽日呀!!!
|