今日晏晝先返學呀,,,,朝頭早一起身就玩電腦玩喇!!!玩到11點就off啦.....一路睇電視一路執野.....12點出左門口喇(2點先返到去),,,因為呀ting約左我去買兄姊果d禮物呀!!!!唉.....趕住出門口,冇食到飯呀...好肚餓呀...早左dd去到所以去左7-11食野....但都唔係好飽呀!!!
咁我地去左新田圍果間文具店睇....睇左好耐先買好......係咁計黎計去....因為冇$$呀!!!買完又要返學校包禮物呀...我唔知點包..所以就要寫心意卡啦....唉...做咩搵我寫架....>3<'' 成日寫錯字呀!!!
做好哂野喇.....岩岩好打左鐘....上得去喇.......好緊張呀!!!!!!!楊sir話,,,,呢次好多人唔合格呀!!!佢話1d班10個合格,,,,1a,b就好d約20個合格......咁我地果班就27...............唔合格呀!!!!!!>#<''好驚自己唔合格呀!!!咁我地對對下答案果陣就覺得冇d唔妥啦....原來電腦計錯分呀..........咁姐係合格ge人就會多左啦..........加小左我7分呀!!>3<''(我加唔加都係合格,,,,但加左就緊係多d分啦...) 中文.....ok啦.......合格ge.......總分就係1xx.x分喇!!!
放左學之後就打左比呀始...佢就黎行到返屋企喇.....咁佢就唔想返屋企住....咁我地去左呀彤屋企呀!!!!
|