今日同呀始佢地返左小學果個唔知咩團契啦......好悶呀....又話有幾個我地識,點知一個都唔識!!!又有d大人wor!!!!返完之後,,,同左佢地去7-11買野食呀!!!食完唔知去邊,,,周圍行下,,,之後坐低左!!!!坐左好耐呀.....喺到好無聊咁唔知做咩好咁!!!!咁坐到3點幾,,,就走左lu!返到黎就開電腦玩喇!!!!
宜定開電腦都唔知玩咩好.....又冇人add我同我傾計wor!!!唉!星期三先返學呀!仲要係下午返....返去對卷呀!!!死得喇!!!>w<''