##blogname##
##date## ##weather##


##topic## ##mood##分類: ##category##
##content##


蕉蕉日記板子
係咪好想知道我d野呢,,,快d睇睇我日記la
(講笑姐...多謝光臨我的日記板子呀)
riki214
暱稱: 蕉蕉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒楣!!!!!!!!!!!!!!!!...
前路在哪?
久違了的日記
2007-06-06
2006-12-05
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
brian xanga
cathree xanga
chingyuk xanga
crystal xanga
cyrus xanga
edmond xanga
heiman xanga
kaka xanga
LILI日記
miriam xanga
pinky xanga
syl xanga
tibg xanga
tung xanga
yammy xanga
zzzka xanga
始 日記
朗 日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 55
今日人氣: 29
累積人氣: 2181
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 1 日  星期六   晴天


今日發左癲呀我地3個!!!!! 開心 分類: 未分類

今朝早約左呀始呀彤佢地去公園跑步呀....呀始話想整爛對波鞋wor!!!咁我地本來約左7:30架....點oversleep左呀!!!!咁就改左8點喇.....咁我行到過去....見到呀彤....就行過去啦.......佢望黎望去.....佢仲未到呀!!!點知我睇睇下.......見到個人好似呀始黎架....點知睇清楚真係佢黎架......佢地真係傻呀..咁都見唔到大家......嘩.....跑左兩圈就唔想跑喇......但呀彤跑左一個就停左喇......咁我地跑跑下就唔跑....坐喺到傾計!!!!!!!!!!!!我跑左3個....呀始跑左4個......呀彤跑左2個!!!!

咁我地跑完之後就去左呀彤屋企喇....佢屋企冇人呀.....可以發癲喇....哈哈!!!咁去到佢屋企....咁呀li on左.....咁呀始就叫我打我愛你...但唔好sd!!!咁我打完左之後.....見到呀彤add返自己咁咪sd左我愛你啦.....點知我睇錯左呀.....係sd左比呀li呀!!sor呀.....sorsorsor呀 ><'' 拿....呀li我同你講係我唔小心sd左比你炸....唔好誤會呀!!!sor呀   呀彤!!!

之後呢......呀彤攞左d軍曹公仔出黎...玩玩下....我地就發癲啦...係咁'訂'公仔呀.....好白痴呀!!!跟住11點幾走左啦....返到屋企沖涼...食完飯喇.....又去呀彤屋企喇.....去到打比呀始...佢話唔去沙田喇....><'' 咁我同呀彤就去mk啦.....我要買cap....belt....仲有幫我細佬買波3呀!!!!!仲有買一樣好重要ge野呀....(呀彤知架啦)咁我地返左黎...就call呀始....叫佢落去行....點知等左佢好耐呀....好熱呀 >3<""

咁行完見冇野做啦.....再去呀彤屋企喇.....今次我地仲癲過今朝呀!!!!佢地夾埋黎'訂'我呀.....係咁攞d公仔整我呀...不過我都有整佢地ge........最後果陣....佢地兩個.....狂整我呀....><""

走果陣呀....呀始仲要亂作野喇....><''話咩 1 對 11!!!!!!衰人

今日好鬼癲.....好鬼開心呀.....去左呀彤屋企4次喇.....好想再去佢屋企癲呀!!!你地兩個呀....成日講我,....>3<''其待緊7月4,6呀!!!!!! sor呀~呀彤!!!!