今日對完試卷LU....都算OK咁啦.....H&C八十幾分呀,,,,,,死人X文X竟然高過我呀!!!><'' 我第二,三頁呢....冇左兩分呀!!!係前面果頁做得唔係幾好呀.....如果唔係可以高過佢架....><'' 唉.....最好果科係H&C呀!!!
10點放左.....咁就去左禮堂...我同呀葉文參加羽毛球呀....去完之後就陪呀葉文去M記食LUNCH啦...因為佢12點幾先學....所以要我陪佢呀....咁食完之後就上返新田圍....搭282去沙田....自己一個人行左3個鐘呀....睇左好多野呀:手機...圖書...33.............!!!!!!!跟住3點幾果陣呀始放左喇.....佢黎搵我呀....我地去左一間運動店睇33呀....係T-SHIRT黎架.....咁我地睇左勁呀.....我同呀始都買左一件呀.....我地搞到人地D 33 亂唒呀....-=口=''
買完之後呀始要用左D書卷佢呀....佢去大眾買圖書....又係睇左勁勁...佢睇唔到想買果本書...就走左去商務睇.....睇完之後又去返大眾買......買完....哈.....又去M記食野喇!!!走之前.....我又去左大眾買左本圖書呀!!!!冇$$喇.....T^T
呀始唔知係咪傻左呀....成日都講9賤呀.....成日都話唔岩就打我同講9賤呀....咁我地坐緊巴士果陣呢.....喺到玩呀....呀始狂喺到用D色迷迷GE眼光望著我呀....仲...仲...仲想錫我呀.....仲錫左好多次TIM呀.....跟住佢又發癲啦....又笑又叫....搞到前面果個人...嚇親人喇呀始......
好野......聽日同呀始呀彤去踩冰呀.......
|