今日返到去就畫T-SHIRT啦...同葉文..何凱婷一組....唉.....唔知點畫....諗左勁耐先至開始畫.....完成LU....好花呀....做咩仲要著住自己設計D33行CATWALK呀....>3<'' 做咩搵我做MODEL呀....>3<''' 好再有第2D人幫我做姐.....
完左之後就落左HALL....睇咩DANCE SHOW...好勁呀D人(第2間學校D人..有12間呀)有一間D男仔好令仔呀....D女仔都OK下GE
放左學就去左M記食LUNCH.....一路食一路聽MP3同睇書....呀彤黎搵我去剪頭髮....好樣衰呀,,,,我以後都搵幫呀彤剪果個喇.....佢剪得好令呀....我就.... 佢剪果個係我想剪果個呀....我話下面唔好剪得咁短...佢又剪到....唉唉唉!!
好樣衰呀.....聽日唔想返學呀.....
|