今日係晤談日呀.....今次MISS MAK就講小左野.....唉考得好差呀......但全級名次進左....但唔係進好多....唉!!!
返到顯徑....就去還碟....跟住租左兩隻碟....返到屋企.....屋企冇人...出唒去...好肚餓呀.....但又唔想出去買野食....喺屋企玩電腦....玩完電腦就訓覺.....醒左睇左一陣電視....落樓行下....買下野食咁啦.....點知喺零食坊見到呀鍾曉陽同呀XX宗....唉.....我即刻閃人...點舍比佢地見到.....仲大叫我個名=口=.....咁佢地話咩鍾仲兒黎緊咁.....咁我冇理佢地......就去左第2到.....一陣...返返零食坊...7知真係見到佢地....就傾左好好好耐.....咁兒同佢個FD走左之後....咁我啦...葉YAN啦.....朱兆賢啦....鐘曉陽.....鄭X宗.....去左街市.....行黎行去....咁我地去左華潤啦....咁我同呀葉YAN就襯佢地3隻野行左去第二度.....我地就買壽司.....拿拿林去左比$$....點知...比佢地發現左.....真失敗.....咁佢地3隻野好似餓鬼咁跑埋黎.....隻眼發光咁.....狂喺到望住我地D食物....咁我同葉YAN就去左TOILET分好D野食....就出左去...好快就食哂喇.....哈...!!!!!!!
|