今日10點幾先返學...今日喺HALL呀....係咩中文講故事比賽呀!!!有D都幾搞笑GE....魚毛拿左第3呀!!!咁我一放左就走人...打比呀始...今日約左佢去游水,,,好耐冇去過喇...對上次係PE堂.....
去到12:45...咁1點就開....就喺果到等左一陣....我地係最早呀....一入到去....冇人架....得我同呀始...咁我地就開始'未水'先啦...原來呀始真係好驚水架....佢話一把個頭放落 ....耳仔...蛋(眼)...鼻會唔舒服wor!!!本來佢想放棄架....但玩玩下...佢話唔得呀..今日要學識游水(唔係真係好叻果隻呀,係玩下果隻)玩玩下....咁呀始都習慣左啦....游游下....佢話好野呀....我克服左畏水呢樣野喇....咁我地喺滑梯果邊就玩啦.....跟住無啦啦...有個男仔同我講....果個肥仔想溝你呀....跟住我好自然咁話...白痴!!!咁我就冇理佢地啦....佢地係4個男仔黎架....咁我同呀始玩左一陣....有個男仔又同我講(又係果4 個其中一個)...佢想揸你一個波呀....勁無奈low!!我同呀始就去第2到啦....果4隻野又跟住黎wor!!!!無啦啦佢又行埋黎我地到呀...今次仲行得好近...咁呀始就冇理佢...佢地又話咩小心d呀咁wor!!!痴線架!!>3<''
咁我地又去左第2到啦....咁我地見到有幾個細佬喺到攞住個唔知咩波喺到玩啦....咁我地就問佢地可唔可以同我地一齊玩啦....佢話可以呀...哈哈...玩左一陣...果4隻野又行左過黎,,,,又話可唔可以同我地一齊玩呀咁wor...但果d細佬冇理佢地...咁就喺囝到玩左勁耐....果4隻野唔知邊個隻腳踢到我條腰呀,,,,,非禮呀...><''
咁佢地好耐之後就走左lu...咁我地就可以安心d玩喇....咁我同呀始仲喺水中kiss tim...但唔係嘴對嘴..係佢鍚我face,我鍚佢face....好搞笑呀...今次我敢做之前唔敢做ge野呀.....好開心呀....游左好耐呀.....好攰呀!!!
哈.....呀始唔識swim...但今日游得好好呀,...加油呀....!!!!
好恐怖呀今日....
LILI你想拖到幾時呀.....諗好日期未呀?!日日問你都話明天先啦...明天先啦咁wor!>3<''
|